Escada
Компанія Escada була заснована в Мюнхені в 1976 році подружнього парою Маргарет і Вольфгангом Лей (Margarethe and Wolfgang Ley). Маргарет Лей, шведка за походженням і супермодель у минулому, в молодості займалася дизайном і пошиттям одягу при шведському королівському дворі. В кінці 60-х років вона працювала модельєром у німецькій фірмі Mondi. Так як Маргарет вже мала досвід в дизайні одягу, у щойно відкритій фірмі вона взяла на себе відповідальність за імідж компанії і розробку нових колекцій. Вольфганг вирішував адміністративні та фінансові питання. Нова компанія швидко виділилася серед інших, насамперед, завдяки креативному підходу у виборі кольору і тканин. Моделі дизайну Маргарет Лей, чисті і витончені, істотно відрізнялися від одягу, що продається в той час у Німеччині. Вона однією з перших ввела у вживання нові комбінації матеріалів і незвичайні колірні рішення, в той час як більшість модельєрів традиційно віддавали перевагу чорний колір. Крім того, Маргарет завжди вважала, що дизайнер не повинен повністю покладатися на свій талант, а креативність завжди повинна бути урівноважена чітким розумінням ринкових запитів.
Ескада — ім'я чистокровної ірландської коні, що перемогла на перегонах, де була присутня пара Лей. Уклавши на неї і вигравши парі, Маргарет і Вольфганг вирішили назвати її іменем свою молоду компанію. Так, через три роки з дня заснування, їх фірма отримала назву Escada.
Основна фірма Escada була орієнтована на виробництво дорогої дизайнерського одягу. Керівництвом було прийнято рішення про створення більш доступного бренду. Нова марка отримала назву Laurel і незабаром стала навіть більш популярним, ніж сама Escada, обігнавши в кінці 80-х років провідний бренд за кількістю випущеної продукції.
Вісімдесяті роки XX століття характеризувалися підвищеним інтересом загальносвітового ринку до німецької моді. Вольфганг Лей прийняв рішення про початок міжнародної експансії, і компанія, що вже міцно закріпилася на місцевому ринку, запустила мережу фірмових бутиків у всіх великих європейських містах, а також у США та Японії. З метою створення мультибрендовой імперії, в 1986 році Лей вивів фірму на фондовий ринок, розмістивши на Франкфуртській біржі акції Escada. Це дозволило йому отримати капітал, необхідний для розширення. В 1987 році компанія викупила спочатку фірму Schneeberger, а потім Kemper. Надалі Escada запустила або набула бренди Crisca, Apriori і Natalie Acatrini. У 1989 році Лей отримав 80% каліфорнійської компанії St. John, а в 1993 році продав свою частку.
Крім розширення географії і лінійки брендів, компанія розширила асортимент. У 1990 році з'явився перший аромат від Escada, а потім лінія косметичних засобів — Escada Beaute.
Escada початку незвичайну парфумерну кампанію, випускаючи «сезонні» аромати. Одним з перших ароматів подібного плану стали парфуми «Chiffon Sorbet», які позиціювалися як «літній» аромат і продавалися тільки з травня по серпень 1993-го року. Незвичайний хід дозволив привернути до себе увагу покупців.
На сьогоднішній день тривав випуск нових парфумів — як в традиційній, так і в експериментальній «сезонної» лінії.
Ескада — ім'я чистокровної ірландської коні, що перемогла на перегонах, де була присутня пара Лей. Уклавши на неї і вигравши парі, Маргарет і Вольфганг вирішили назвати її іменем свою молоду компанію. Так, через три роки з дня заснування, їх фірма отримала назву Escada.
Основна фірма Escada була орієнтована на виробництво дорогої дизайнерського одягу. Керівництвом було прийнято рішення про створення більш доступного бренду. Нова марка отримала назву Laurel і незабаром стала навіть більш популярним, ніж сама Escada, обігнавши в кінці 80-х років провідний бренд за кількістю випущеної продукції.
Вісімдесяті роки XX століття характеризувалися підвищеним інтересом загальносвітового ринку до німецької моді. Вольфганг Лей прийняв рішення про початок міжнародної експансії, і компанія, що вже міцно закріпилася на місцевому ринку, запустила мережу фірмових бутиків у всіх великих європейських містах, а також у США та Японії. З метою створення мультибрендовой імперії, в 1986 році Лей вивів фірму на фондовий ринок, розмістивши на Франкфуртській біржі акції Escada. Це дозволило йому отримати капітал, необхідний для розширення. В 1987 році компанія викупила спочатку фірму Schneeberger, а потім Kemper. Надалі Escada запустила або набула бренди Crisca, Apriori і Natalie Acatrini. У 1989 році Лей отримав 80% каліфорнійської компанії St. John, а в 1993 році продав свою частку.
Крім розширення географії і лінійки брендів, компанія розширила асортимент. У 1990 році з'явився перший аромат від Escada, а потім лінія косметичних засобів — Escada Beaute.
Escada початку незвичайну парфумерну кампанію, випускаючи «сезонні» аромати. Одним з перших ароматів подібного плану стали парфуми «Chiffon Sorbet», які позиціювалися як «літній» аромат і продавалися тільки з травня по серпень 1993-го року. Незвичайний хід дозволив привернути до себе увагу покупців.
На сьогоднішній день тривав випуск нових парфумів — як в традиційній, так і в експериментальній «сезонної» лінії.