Calvin Klein
В кінці 60-х років двоє друзів — Кельвін Кляйн на пару з Баррі Шварцом спільно заснували компанію, назвавши її Calvin Klein Ltd. Початковий капітал нараховував всього 10 тисяч доларів. Кляйн марив дизайнерської професії з юності. Недосвідчена, починаюча рука американця творила ескізи і начерки один за іншим. Далі було навчання у Вищій Школі Мистецтв і Дизайну в Нью-Йорку, а після в Інституті Технологій Моди. Пропрацювавши в різних дизайн-студіях в один момент він зрозумів, що готовий до самостійної творчості.
Спочатку, фірма знаходилася в одному з готелів і більше нагадувала ательє. Волею випадку, один з гостей готелю заглянув до починаючим бізнесменам і залишив замовлення розміром у 50 тисяч доларів. Це було перше визнання, яке визначило подальшу долю підприємства.
Вже через рік, ім'я Кляйна миготить на глянцевих обкладинках. У 1970 році, виконавши модну революцію, модельєр представив адаптований варіант чоловічого костюма до стилю жінки. Випущений разом з тим PerCoat — пальто для жінок в чоловічій манері, моментально став проривом сезону. Незабаром, компанія запускає колекцію джинс, зробивши їх не просто повсякденним видом одягу, а справжнім витвором мистецтва. Відмінна риса марки — вміння швидко підлаштовується під мінливі віяння моди.
Інший революційної витівкою бренду стало створення стилю унісекс. Колекція одягу для чоловіків і жінок була схвалена покупцями і розкуповувалася за лічені години.
Однак, не обійшлося без провалів. На початку 90-х, Calvin Klein опинився в борговій ямі. Власникові довелося провести масштабну реорганізацію. Створення колекції бюджетної одягу для молодих людей і продаж лінії нижньої білизни іншої компанії, що допомогло Кельвін Кляйн налагодити фінансове становище.
Що ж стосується останніх новин від компанії, то зараз вона належить вже не Кельвіном Кляйну. Разом зі своїм товаришем і співзасновником, вони вирішили продати її. Купити відому американську фірму зголосилися багато організацій. Однак, творець бренда довірив своє дітище Phillips-Van Heusen за 400 млн. доларів. Посаду головного дизайнера зайняв Франциско Коста, який тепер займається лінією жіночих образів. Колекції для сильної половини довірили Італо Цуккелли.
Старт парфумерної лінії в концерті бренду також вплинула на його подальший розвиток. Правда, перша спроба випуску ароматів видалася не надто успішною. В 1989 році фірма заручається ліцензією Unilever на виготовлення парфумів. Calvin став першим ароматом і був випущений в 1981 році. Слідом за ним, побачив світ вже стали легендарними Obsession, Eternity, One і багато інших. Більшість парфумерії виготовляється в парних примірниках. Зараз, в активі компанії більше 60 виробів.
Спочатку, фірма знаходилася в одному з готелів і більше нагадувала ательє. Волею випадку, один з гостей готелю заглянув до починаючим бізнесменам і залишив замовлення розміром у 50 тисяч доларів. Це було перше визнання, яке визначило подальшу долю підприємства.
Вже через рік, ім'я Кляйна миготить на глянцевих обкладинках. У 1970 році, виконавши модну революцію, модельєр представив адаптований варіант чоловічого костюма до стилю жінки. Випущений разом з тим PerCoat — пальто для жінок в чоловічій манері, моментально став проривом сезону. Незабаром, компанія запускає колекцію джинс, зробивши їх не просто повсякденним видом одягу, а справжнім витвором мистецтва. Відмінна риса марки — вміння швидко підлаштовується під мінливі віяння моди.
Інший революційної витівкою бренду стало створення стилю унісекс. Колекція одягу для чоловіків і жінок була схвалена покупцями і розкуповувалася за лічені години.
Однак, не обійшлося без провалів. На початку 90-х, Calvin Klein опинився в борговій ямі. Власникові довелося провести масштабну реорганізацію. Створення колекції бюджетної одягу для молодих людей і продаж лінії нижньої білизни іншої компанії, що допомогло Кельвін Кляйн налагодити фінансове становище.
Що ж стосується останніх новин від компанії, то зараз вона належить вже не Кельвіном Кляйну. Разом зі своїм товаришем і співзасновником, вони вирішили продати її. Купити відому американську фірму зголосилися багато організацій. Однак, творець бренда довірив своє дітище Phillips-Van Heusen за 400 млн. доларів. Посаду головного дизайнера зайняв Франциско Коста, який тепер займається лінією жіночих образів. Колекції для сильної половини довірили Італо Цуккелли.
Старт парфумерної лінії в концерті бренду також вплинула на його подальший розвиток. Правда, перша спроба випуску ароматів видалася не надто успішною. В 1989 році фірма заручається ліцензією Unilever на виготовлення парфумів. Calvin став першим ароматом і був випущений в 1981 році. Слідом за ним, побачив світ вже стали легендарними Obsession, Eternity, One і багато інших. Більшість парфумерії виготовляється в парних примірниках. Зараз, в активі компанії більше 60 виробів.