Elizabeth Arden
Легендарний новатор і невтомний підприємець міс Елізабет Арден заснувала американську індустрію краси століття тому. Уроджена Флоренс Найтінгейл Грем, вона подорожувала з сільської місцевості Канади до Нью-Йорка, де в 1910 році відкрила перший салон Red Door на П'ятій авеню.
Фундаментальне переконання Елізабет Арден полягало в тому, що краса має бути не лише косметичкою макіяжу, а розумною співпрацею науки та природи з метою розвитку найкращих природних цінностей жінки. Вона жила за своєю мантрою: «Бути красивою — право кожної жінки від народження».
Міс Арден створила засоби для догляду за шкірою, які приносили їй користь, а не маскували її. Вона не лише пропагувала свою концепцію повної краси, включаючи ретельний догляд за шкірою, харчування та фітнес, але й розумно жила нею, наполегливо прагнучи запровадити науковий підхід до засобів догляду за шкірою.
Міс Арден була безкомпромісною у своєму баченні створення нових і абсолютно найкращих продуктів, упаковки та послуг, які не тільки потрібні жінкам, але й бажані; будь то культовий класичний Eight Hour Cream, її легендарний аромат Blue Grass або яскрава червона помада, яка гармонійно поєднується з уніформою жінок, які служили в збройних силах під час Другої світової війни.
Список інновацій краси Елізабет Арден довгий. Вона була першою, хто представив жінкам Америки макіяж очей і піонером у створенні «перетворення». Випустивши Ardena Skin Tonic, компанія стала першою, хто включив ім’я свого засновника в назву продукту. Міс Арден розробила перші косметичні засоби дорожніх розмірів і була першою в косметичному бізнесі, яка навчила та відправила команду мандрівних демонстрантів і продавщиць.
До 1930-х років міс Арден відкрила салони Red Door у більшості столиць моди по всьому світу та з гордістю визнавала свої досягнення, проголошуючи, що в усіх куточках земної кулі відомі лише три американські імена: Singer Sewing Machines, Coca- Кола та Елізабет Арден.
Завдяки всьому цьому міс Арден створила і імперію, і нову галузь. Її підприємницький дух і прагнення до інновацій, якості та досконалості залишаються душею компанії сьогодні.
Фундаментальне переконання Елізабет Арден полягало в тому, що краса має бути не лише косметичкою макіяжу, а розумною співпрацею науки та природи з метою розвитку найкращих природних цінностей жінки. Вона жила за своєю мантрою: «Бути красивою — право кожної жінки від народження».
Міс Арден створила засоби для догляду за шкірою, які приносили їй користь, а не маскували її. Вона не лише пропагувала свою концепцію повної краси, включаючи ретельний догляд за шкірою, харчування та фітнес, але й розумно жила нею, наполегливо прагнучи запровадити науковий підхід до засобів догляду за шкірою.
Міс Арден була безкомпромісною у своєму баченні створення нових і абсолютно найкращих продуктів, упаковки та послуг, які не тільки потрібні жінкам, але й бажані; будь то культовий класичний Eight Hour Cream, її легендарний аромат Blue Grass або яскрава червона помада, яка гармонійно поєднується з уніформою жінок, які служили в збройних силах під час Другої світової війни.
Список інновацій краси Елізабет Арден довгий. Вона була першою, хто представив жінкам Америки макіяж очей і піонером у створенні «перетворення». Випустивши Ardena Skin Tonic, компанія стала першою, хто включив ім’я свого засновника в назву продукту. Міс Арден розробила перші косметичні засоби дорожніх розмірів і була першою в косметичному бізнесі, яка навчила та відправила команду мандрівних демонстрантів і продавщиць.
До 1930-х років міс Арден відкрила салони Red Door у більшості столиць моди по всьому світу та з гордістю визнавала свої досягнення, проголошуючи, що в усіх куточках земної кулі відомі лише три американські імена: Singer Sewing Machines, Coca- Кола та Елізабет Арден.
Завдяки всьому цьому міс Арден створила і імперію, і нову галузь. Її підприємницький дух і прагнення до інновацій, якості та досконалості залишаються душею компанії сьогодні.